torsdag 27. september 2012

Mandagens nedtur

Da jeg var på Jessheim og ventet på toget inn til Oslo for å dra på intervju hos KK, ringte de meg og fortalte at hun som skulle intervjue meg hadde blitt syk og at intervjuet måtte utsettes. Jeg synes at dette er utrolig kjipt, men heldigvis har jeg fått ordnet et intervju på mandagen som kommer. Jeg har veldig lyst på denne plassen og skal kjempe hardt for å gjøre et bra intervju slik at denne plassen blir min.

Ellers har jeg blitt oppringt av "Gamle hus, hager og interiør", et interiørmagasin. Dessverre hørte jeg ikke mobilen og når jeg ringer tilbake får jeg en svarer der de forteller at de er på høstferie, så derfor sendte jeg en mail der jeg fortalte hva jeg ønsket og spurte om de tok inn utplasseringselever og om jeg eventuelt kunne ha sendt inn en søknad.

Redaktøren i magasinet "sko" virket interessert, men sluttet plutselig å svare på mail. Derfor har jeg prøvd å ringe dit også, men får ikke svar. Idag skal jeg prøve å ringe jevnlig og håpe på at jeg får svar på telefonen eller på mail. Jeg har også sendt en ekstra mail dit i håp om å få svar denne gangen.

Edit: Da har jeg fått skaffet meg enda et intervju! Det er ikke før torsdag 18 oktober, men da vet jeg at jeg har noe mer å forholde meg til dersom jeg ikke får plassen hos KK. Intervjuet er for magasinet SKO, og det er deilig å få flere ting i boks :)

1 kommentar:

  1. Hei Ida!
    Super blogg helt frem til 27. september. Hva skjedde? Høstferie :)

    Her får du frem alle sider av utplasseringen, både nedturer, som det har vært noen av - og OPPTUREN! Bra. Og så er det fint om du blogger ganske detaljert om arbeidsoppgavene du får, hvordan du løser dem, hva slags råd du får underveis av hvem og hvorfor og viser resultatet :) Da får vi med hele prosessen, vettu, og det blir lett oppgave for oss lærere å evaluere hva du faktisk har lært. Hjelper du oss med det, så hjelper du deg selv til en god karakter. Så enkelt :) So - blog on! Vi vil vite alt hva du har gjort siden 27. september. Gleder oss til resten!

    SvarSlett