torsdag 23. august 2012

Søkeprosessen

Idag har jeg jobbet med selve søkeprosessen. Jeg fant forrige uke ut at jeg ville jobbe innenfor mote og journalistikk, og muligens innenfor musikk. Jeg har ringt og sendt mailer, men fått lite tilbakemelding. Mange av magasinene var det ikke mulig å få tak i på telefon, og mailene har de ikke svart på enda. Jeg har søkt litt rundt på musikkbransjen også, og ringte til D records. Her fikk jeg svar, og fikk lov til å sende inn en søknad. Etter at jeg drev med dette, begynte jeg å skrive søknaden, som jeg nesten er ferdig med.

Idag har jeg fått erfart at det er vanskelig å få tak i de rette folkene, og at mange surrer veldig. Noen av nettsidene oppgir heller ikke riktig nummer eller mail, noe som gjør det vanskeligere å få tak i de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar